سبد سفارشات شما


نام کالا قیمت تعداد حذف

دور کننده صوتي موش(التراسونيك)پارسیان الکتریک لاله زار


دستگاه دور کننده الکترونیکی مــوش بدون استفاده از مواد سمي و...
قيمت 0ریال

 دور کننده صوتي موش(التراسونيك)پارسیان الکتریک لاله زار
 دور کننده صوتي موش(التراسونيك)پارسیان الکتریک لاله زار
پخش پارسيان الكتريك:تهيه و توزيع برترين محصولات صنعت برق در كشور

این دستگاه با سه خروجی صدای آلتـراسونیک و قابلیت انتخاب ترکیبی هـر سه خروجی دستگاهی منحصر به فـرد و قـوی برای دور کردن و خـارج کردن مــوش از مکانهای مختلف می باشد .

طول موج صدای آلتراسونیک این دستگاه در حالت ثابت 25/5 کیلو هرتز و در حالت متغیر بین 32 تا 65 کیلو هرتز می باشد که بوسیله کلیدهای کناری دستگاه امکان انتخاب حالت های ثابت و متغیر میسر است .

به دلیل وجود طول موج متغیر در این دستگاه ، مـوش ها به شرایط جدید عادت نمی کنند همچنین به دلیل وجود طول موج متغیر ، تاثیر این دستگاه بر روی موش ها پایدار و همیشگی خواهد بود ، بنابراین آنها محیط را برای همیشه ترک خواهند کرد

مساحت موثر تحت پوشش هر دستگاه 100 متر مربع فضای سالنی با ارتفاع حدودا 4 متر می باشد .

در مکانهایی که دارای دیوارهای داخلی و ارتفاع بلندتر از 4 متر می باشد ، تعداد دستگاه ها در مکانهای مختلف برای تاثیر گذاری موثر تغییر خواهد کرد .

صدای آلتراسونیک خروجی از این دستگاه بوسیله گوش انسان شنیده نمی شود چون حد شنوایی انسان حدود 20 کیلو هرتز می باشد .

به دلیل مصرف کم انرژی برق ، برای استفاده طولانی مدت مناسب است ( 3 تا 9 وات ) .

مناسب برای استفاده در خانه ها ، هتل ها ، انبارها ، فروشگاهها ، رستورانها ، کارخانه ها ، جعبه های برق و ...

ضمانت برگشت دستگاه پس از 45 روز ، در صورت نارضایتی از عملکرد دستگاه .
در مورد موشها بهتر بدانيد:
موش حیوانیفوق العاده کنجکاو، ظریف ، با حرکاتی تند و نشاط آور  است  .وزن موش به غیر از تیره موشهای صحرایی تقریباً به 50 گرم می رسد . بزرگترین و خطرناک ترین نوع  موشها نوع آفریقایی آن است که در حدود سه کیلوگرم وزن دارند و با مارها نیزمی جنگند . طریقه کشتن مار به وسیله موشها خیلی جالب است . موشها ساعتها در کمین مار ساکت می مانند و مار را هنگام استراحت غافلگیر کرده و با یک جهش ، گردن مار را می گیرند و حیوان را خفه می کنند. در اروپا نوعی موش وجود دارد که کوچکترین موشهای عالم است . این موش ریز ، بیشتر از 5 تا 7 سانتی متر طول ندارد. موش به آسانی انس می گیرد و  می فهمد که او را به بازی گرفته اند . اگر یکی دو روز با او بازی کنند و حرکاتی را یادش بدهند، از روز سوم خودش جلوی روی شما به جست و خیز و بازی می پردازد ، هیچ جا نمی رود و از هیچ حرکت شما نمی ترسد

"موش و موسیقی"
بر اساس نتایج تحقیقات، موش ها از موسیقی لذت می برند . اگر شما قناری ، طوطی و یا بلبل خوش آوازی درمنزل داشته باشید، موش در منزلتان زیاد می شود . حتی دیده شده که موشها زمانی که اطاق را خلوت می بینند، از لانه خود خارج شده و در اطراف قفس و یا زیر آن به جست و خیز پرداخته و حتی صداهای عجیب و غریبی به تقلید از پرنده خوش صدا از خود در می آوردند.

"تولید مثل موشها"
هر موش ماده، ظرف سال می تواند 3 بار تولید مثل کند و هر بار از سه الی هفته بچه می زاید ، نوزادان نیز بعد از 4 ماه موش بالغ و کاملی هستند که می توانند به جفت گیری پرداخته و تولید مثل کنند
موشهای بزرگ می توانند در هر فصلی از سال تولید مثل کنند . تعداد بچه ها درهر زایمان معمولاً بین 5 تا10 نوزاد است . ولی تا 17 نوزاد هم دیده شده است .  یک جفت که سالی سه زایمان دارد در صورت وجود شرایط مناسب می تواند با محاسبه نظری در عرض سه سال حداقل 20 میلیون بازمانده به وجود آورد . آزمایش کنندگان تمام سم های شناخته شده را به کار برده اند. بنابراین در مواردی که مقدار کشتار تا 95 درصد بوده است ، جمعیت موش ها در یک نقطه مورد نظر طی یک سال به حال اول برگشته است.


"اشتهای موش"
اشتهای حریصانه موش وآلودگی مدفوع او، باعث ازبین رفتن مقادیر زیادی غذا می گردد . طبق محاسبه متخصصین ملل متحد، جهان ذخیره غله و برنج خود را به میزان سالی 33 میلیون تن ، یعنی مقداری که برای تغذیه 200 میلیون نفر کافی است از دست می دهد و دراین مورد مقصر عمده، موشها هستند. جالب است بدانید که 860 موش در هر سال 30 تن نان مصرف می کنند

"خطر موش"
موش بزرگ  هر جا رود ایجاد آلودگی می کند . این موش برای سلامتی انسان ، تهدیدی مرگبار  بوده و ناقل 5 3 نوع بیماری است . کک بدن آنها طاعون و تیفوس را منتشر می کند .آنها در طی آوردن آذوقه ازمجاری فاضلاب به انبارغلات و خانه ها ، میکروب بیماری را در هر قدم خود جا می گذارد.
در  خانه ای که موش لانه کند ، نه پایه های خانه درامان است و نه غذای آشپزخانه . تولید نسل او که به نسبت تصاعد هندسی ، با قدر نسبت 3 تا 17 بالا می رود ، خطر جدی دیگری است . در مجموع وجود این خطرات باعث شده که انسان در پی نابودی موشها برآید.(ما بهترين روش مبارزه را به شما ميدهيم:استفاده از دستگاههاي فركانسي هوشمند التراسونيك.
با ما تماس بگيريد 02133963760
ديگر مطالب پيرامون موشها:
هیچ موجودی بیش از موش در جهان الهام بخش ترس نیست. این موجود نمادی از مرگ و طاعون است. آنها کابوس ما میشوند وقتی در دیوارها خانه میکنند و به راحتی آنجا رفت و آمد دارند. دم فلس مانند اونها واقعا آزار دهنده است...
هیچ موجودی بیش از موش در جهان الهام بخش ترس نیست. این موجود نمادی از مرگ و طاعون است.  آنها کابوس ما میشوند وقتی در دیوارها خانه میکنند و به راحتی آنجا رفت و آمد دارند. دم فلس مانند اونها واقعا آزار دهنده است. موشهای صحرایی در هر سال باعث میلیاردها دلار خسارت میشوند، آنها  منابع غذایی را میخورند و انواع دیگر آنها از طریق جویدن سیم های برق، گاز گرفتن کودکان و … باعث آزار و اذیت و ناراحتی ما میشوند. اما در ادامه مطلب ۱۰ عنوان جالب توجه در مورد این موجود را میخوانید که تا حد زیادی متفاوت است.

۱ – اگر چه گونه های بسیار مختلف از موش وجود دارد، اما یکی از انواع بسیار مشهور آن موش قهوه ای یا نروژی است. به احتمال زیاد منشاء این موجود چین بوده است که بزرگترین نمونه آن می تواند حدود ۱ کیلو به بالا وزن داشته باشد. این موشها مانند طاعون تقریبا در همه جای جهان با جمعیتی از چند صد هزار تا چند صد میلیون به جز مناطقی از قطب شمال و جنوب وجود دارند.

۲ –  موش سیاه و بدریخت مناطق استوایی را که بعضی ها آنرا به انواع دیگر آن ترجیح میدهند زمانی گونه غالب در اروپا بود. این موش همانا ناقل طاعون سیاه بود. ککی که بر روی بدن این موشها زندگی می کرد، عامل انتقال آفات باکتری های یرسینیا به میلیون ها نفر از قربانیان بی خبر طاعون بود ه است. موش های سیاه و سفید کوهنوردان بسیار عالی هستند و ثابت کرده اند که به زهر بسیاری از گونه های حیوانات زهر دار سراسر جهان واکسینه هستند. آنها به خصوص در نیوزیلند بسیار زیاد هستند. آنها برخلاف همتایان قهوه ای خود آنها تمایل دارند سریع به مانند یک انفجار جمعیت خود را بزرگ و بزرگتر کنند.

۳ – این تقریبا غیر ممکن است که به طور کامل خانه شما ضد موش ساخته شده باشد. آنها می توانند به راحتی از طریق هر دهانه کوچکی به قطر یک چهارم بدنشان وارد محیط شوند. با توجه به مقیاسه های انجام شده سختی دندان موش سخت تر از آهن یا فولاد است و و می تواند به راحتی قادر هر چیزی را گاز بگیرد. هنگامی که آنها به خانه حمله میکنند، گرفتن آنها بسیار دشوار است چون موش باهوش است. تله های موش که غالبا به عنوان سلاح برای مقابله با موشها ساخته شده اند برای حیوانات خانگی و بچه ها خطرناک هستند و به همین علت آنها هنوز هم جولان میدهند.

۴ – توکسو پلاسما گوندی انگل تک یاخته ای که به طور کامل در چرخه عمر یک گربه و در بدن این موجود وجود دارد. گربه ها با استفاده از این انگل به باروری و ادامه نسل میرسند. اما همین انگل اگر درون بدن یک میزبان موذی مانند موش که آلوده هم هست وارد شود تغییرات عجیب و غریبی در مغز حیوان به وجود میاورد و در نهایت منجر به مرگ آن میشود. توکسوپلاسموز در بدن ۱/۳ از جمعیت جهان وجود دارد. بعضا کشنده و خطرناک است. به خصوص برای افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند و زنان باردار. توکسوپلاسموز به بسیاری از بیماری های دیگر، از جمله اسکیزوفرنی ارتباط دارد.

۵ – اما گسترش موش ها در سراسر جهان به طور کامل شامل انواع خوش شانسی های محیطی است. آنها می توانند خودشان را بدون مشکل زیادی با محیط های مختلف منطبق کنند. موش می تواند مانند یک شتر بی آبی را تحمل کند. بدن بسیار مقاومی در برابر سقوط از ارتفاع دارند. آنها می توانند مقدار زیادی در برابر اشعه های مختلف دوام بیاورند. زنده ماندن و شنا کردن در طول نیم مایل  از دیگر توانایی های این موجود عجیب است.  در طول نسل ها، آنها نسبت به سموم مختلف مصونیت خاصی بدست آورده اند.

۶ – در حالی که برخی گربه های خانگی ممکن است تا حد زیادی توانایی شکار موش را از دست داده باشند، هنوز هم بسیاری از موجودات دیگر وجود دارند که موش به عنوان یک جزء اصلی از رژیم غذایی  آنها به حساب میاید. جغدها و بازها، مارها، اعضای خانواده راسو و بسیاری از شکارچیان بزرگ عاشق خوردن موش هستند. بعضی از نژاد های سگ نیز در شکار کردن موشها تبحر خاصی دارند. حتی انسانها هم در بعضی نقاط جهان مانند آفریقا و آسیای جنوب شرقی موش را به عنوان یک غذای لذیذ نوش جان میکنند. در حالی که ممکن است در بعضی از نقاط هند این موجود مورد پرستش قرار بگیرد در جای دیگری به عنوان غذا مصرف میشود.

۷ – بسیاری از کشفیات دنیای پزشکی بر اساس آزمایش هایی است که بر روی این موجودات کوچک انجام میگیرد. با دستکاری ژنتیکی در بعضی از نژادهای مختلف آنها را برای استفاده در شناخت داروها و مراحل درمان بیماری هایی مانند دیابت و البته مشکلات ناشی از چاقی و … استفاده میکنند. به تازگی از موش در مهندسی ژنتیک برای ساخت بافت، پوست و غضروف استفاده شده است که این بحث بسیار جنجال برانگیز شده است.
۸ – برای کسانی که از جوندگان میترسند، موش صحرایی های گامبیا مظهری از رعب و وحشت مطلق خواهد بود. شباهت ظاهری این موش به موش صحرایی نروژ شاید اشتباه برانگیز باشد  اما ، نسخه گامبیایی این حیوان میتواند تا۷ کیلو گرم رشد کند. در آفریقا بومی این سرزمین، موش را به عنوان گوشت بیشه زار میخورند اما ماهیت هوشمند و سربزیر این حیوان منجر شده است تا برای شناسایی مین های زمینی مورد استفاده قرار گیرد. با وجود ظاهر نامطلوب آن، موش صحرایی غول پیکر در واقع کاملا دوستانه است و مواردی میتواند به عنوان یک حیوان خانگی عجیب و غریب مورد استفاده قرار گیرد.

۹ – یک جفت موش می تواند در ۵ زایمان ۷-۱۵ نوزاد در یک سال بدنیا بیاورد  و همین نوزادان در حدود ۵ هفته ای که باشند خودشان بارور می شوند. در یک محیط خلاء ، یک جفت موش از لحاظ نظری می توانند صدها هزار و یا شاید میلیون ها فرزندان در یک سال تولید کنند. باید خدارا شکر کرد که در شرایط عادی میزان مرگ و میر نوزادان موشها حدود ۹۵ درصد در ابتدای دوران زندیگیشان است.


۱۰ – اما دهمین موضوع جالب درباره موشها اتفاقی است تحت عنوان موش پادشاه که شاید یک اتفاق عجیب و غریب باشد. در جایی موش های بسیاری از دم به هم میچسبند و در نهایت دمهای آنها به هم تنیده میشود. چند نمونه از این اتفاق در قرون وسطی یافت شده است گرچه اشکالات و شبهات زیادی در این مورد وجود دارد. بزرگترین پادشاه موش شناخته شده، یک خوشه متشکل از ۳۲ سر موش سیاه صحرایی مومیایی شده در یک شومینه میلر در Buchheim، آلمان به سال ۱۸۲۸ که می توان آن را بر روی صفحه نمایش در موزه Mauritianum در Altenburg، آلمان دید. از لحاظ تاریخی، موش پادشاه به عنوان یک فال وحشتناک در ارتباط با مرگ و بیماری دیده میشود.
ما به شما پيشنهاد ميكنيم كه موشها را نكشيد بلكه آنهارا از محيط زندگي خود دور كنيد.
در صورت نارضايتي مشتري تا 30 روزداراي ضمانت برگشت ميباشد.


راهنماي استفاده از دستگاه دور كننده صوتي موش  SMART SENSOR

Three Channels Ultrasonic Pest Chaser ( Model: AR148B)

 

1- هر سه كليد دستگاه را در وضعيت FIX و Variable قراردهيد و سپس دوشاخه پشت دستگاه را به يك پريز روي ديوار بزنيد. شما مي توانيد يك الي دو هفته كليدهاي دستگاه را در وضعيت Variable و دو الي سه هفته كليدهاي دستگاه را در وضعيت fix  قراردهيد. وضعيت Fix صداي آلتراسونيك با طول موج ثابت 25 كيلو هرتز و وضعيت Variable صداي آلتراسونيك با طول موج متغير ما بين 32 تا 65 كيلو هرتز را ايجاد مي كند. ( حالت متغير دستگاه باعث مي شود كه موش به اين صدا عادت نكند )

2- پريزي را انتخاب كنيد كه جلو و اطراف آن كاملا باز باشد و مقابل آنرا لوازم و اثاثيه مسدود نكرده باشد.

3- دستگاه را مقابل درب ورودي و يا پنجره قرار ندهيد زيرا صداي آلتراسونيك از اين طريق خارج مي شود.

4- چنانچه محيط شما كاملا باز است و تجمع زيادي از كالا در آنجا وجود ندارد بهتر است دستگاه برروي پريزي در ارتفاع پايين تر قرار دهيد( 80 الي 180 ميلي متر ) به طوري كه مقابل و اطراف دستگاه كاملا فضاي باز قرار داشته باشد. اگر مكاني داراي قفسه بندي هاي مياني است بهتر است دستگاه ها در مقابل فضاي ما بين قفسه ها قرار گيرد به طوري كه مقابل دستگاه به طرف قسمت طولي فضاي مابين قفسه بندي ها باشد.

در مكان هاي خاص مي توان دستگاه ها را بر روي پريزهايي بالاتر از ارتفاع تجمع كالا و يا بر روي پريزهايي كه بدين منظور بر روي سقف تعبيه مي شود قرارداد. ( در حالتي كه دستگاه برروي سقف نصب شود خروجي صدا به سمت زمين خواهد بود )

چنانچه دستگاه برروي پريزهاي سقفي نصب شود دستگاه را در جاي خود ثابت كنيد تا از احتمال خارج شدن دستگاه از پريز و افتادن آن جلوگيري شود.

5- براي خروج موش ها از محيط بايد مدت زماني در حدود سه الي شش هفته در نظر گرفته شود. البته شرايط فيزيكي مكان مورد استفاده نيز در مدت زمان پاكسازي موثر است.


طرح و اجرا توسط بیزنا