سبد سفارشات شما


نام کالا قیمت تعداد حذف

محافظ اتوماتيك برق کامپیوتر -پارسیان الکتریک لاله زار


پارسيان الكتريك:تهيه و توزيع برترين محصولات صنعت برق در كشور محافظ اتوماتيك برق ورودي به كيس كامپيوتر
قيمت 0ریال

محافظ اتوماتيك برق  کامپیوتر -پارسیان الکتریک لاله زار
محافظ اتوماتيك برق  کامپیوتر -پارسیان الکتریک لاله زار

معرفي آتو پاور(كنترل و محافظ هوشمند):

اين محصول جهت مديريت برق سيستم كامپيوتر طراحي و ساخته شده است. كه علاوه بر رفع مشكلات و محافظت ، كاربرد كامپيوتر را براي شما آسانتر مي كند. و يقينا مي توان گفت كه آتو پاور اولين و تنها دستگاه مديريت برق كامپيوتر است كه كاملا مطابق با خصوصيات سيستم هاي كامپيوتري و منابع تغذيه سوييچينگ طراحي و ساخته شده است و محيط امني را براي كامپيوتر هاي شخصي بوجود آورده است.


آتو پاور لوازم جانبي كامپيوتر را كنترل مي كند:

كليه لوازم جانبي كامپيوتر (مانند اسپيكر ، پرينتر و...) در موقع استفاده از كامپيوتر بايد بصورت دستي روشن شوند، در غير اينصورت مشكلاتي از قبيل پيغام Not Found بوجود مي آيد و همچنين اگر در هنگام خاموش كردن كامپيوتر نيز آنها را فراموش كنيد ، اتلاف انرژي و استهلاك وسايل را در پي خواهد داشت، ولي با استفاده از آتو پاور تمام لوازم جانبي از قبيل : بلندگو، چاپگر ، اسكنر و... بصورت اتوماتيك با كامپيوتر روشن و خاموش مي شوند و نيازي به كنترل دستي براي روشن و خاموش كردن ندارند.

آتو پاور كامپيوتر و لوازم جانبي را حفاظت مي كند:

سيستم هاي كامپيوتر به علت داشتن سخت افزار هاي الكترونيكي حساس به ولتاژ و الكتريسيته ساكن و آسيب پذير تر از دستگاههاي برقي ديگر مي باشند ، بنابراين بكارگيري پريز ارت دار و محافظ الكترونيكي كامپيوتر يك امر ضروري است و اين مسئله را آتو پاور حل كرده است.

برق رساني آتو پاور:

پريز چهار خانه تهيه شده از بهترين مواد غير آتش زا  استحكام فيزيكي دستگاه را بالا برده است و دستگاه را در مقابل خطرات آتش سوزي ناشي از اتصالي برق مصون مي دارد.

آتو پاور مجهز به نشانگر هاي نوري و آلارم هاي هشدار دهنده كاركرد دستگاه مي باشد.

چگونگي كاركرد دستگاه آتو پاور :

در صورتيكه دوشاخه هر يك از اجزاي كامپيوتر را به دستگاه آتو پاور متصل نماييد:

1- همه لوازم جانبي نظير بلندگو ، چاپگر و... بصورت هوشمند با كامپيوتر كنترل ( روشن و خاموش ) مي شوند.

2- كليه تجهيزات متصل شده به آتو پاور در مقابل نوسانات شبكه برق محافظت مي گردند.

3- در صورت اتصال دوشاخه آتو پاور به پريز ارت دار فركانس هاي ريز و الكتريسيته ساكن موجود حذف خواهند شد.

طريقه استفاده از آتو پاور:

فقط كافيست دو شاخه هر يك از اجزاي كامپيوتر را به پريزهاي مشخص شده وصل نماييد ، سپس آتو پاور تمام رفتارهاي لازم را به صورت اتوماتيك انجام داده و هيچگونه كنترلي از سوي كابر نياز ندارد.

ضمانت آتو پاور :

دستگاه آتو پاور داراي يكسال گارانتي تعويض مي باشد كه مي توانيد در صورت مشاهده عيب يا نقص در كارايي آنرا مرجوع نماييد.ضمنا اين محصول بنام شرکت کاوش الکترونيک ثبت گرديده است و هر گونه کپي برداري از آن پيگرد قانوني دارد.

طرح و اجرا توسط بیزنا