سبد سفارشات شما


نام کالا قیمت تعداد حذف

ترموستات آکواریوم ودماسنج ديجيتالي-پارسیان الکتریک لاله زار


ترموستات آکواریوم ودماسنج ديجيتالي
ترموستات ديجيتال مخصوص آكواريوم
مدل TTA - کنترل دمای آب آکواریوم برای ماهیان حیاتیست.
پارسيان الكتريك: تهيه و توزيع برترين كالاي الكتريكي

قيمت 0ریال

ترموستات آکواریوم ودماسنج ديجيتالي-پارسیان الکتریک لاله زار
ترموستات آکواریوم ودماسنج ديجيتالي-پارسیان الکتریک لاله زار
کیفیت آب تنها به مواد شیمیایی و آلوده کننده منتهی نمی شود بلکه ایجاد شرایط و محیطی ایده آل برای ماهی را نیز دربرمی گیرد. زندگی ماهی با تغییر دمای آب آکواریوم دچار خطر خواهد شد. لذا قبل از خرید ماهی، شرایط و احتیاجات آن را در نظر بگیرید استفاده از بخاری دارای ترموستات با توان مناسب، مجهز و استاندارد در آکواریوم کافی است تا دمای تعیین شده فقط بین 1± درجه سانتیگراد نوسان یابد. هنگام تعویض آب آکواریوم، هم دما بودن تقریبی آب جدید با آب آکواریوم حائز اهمیت می باشد. لذا آب را به صورت تدریجی تعویض کنید و همچنین درپی شوکه شدن ماهی ها، تغییرات دما نیز می تواند باکترهای مفید فیلتر را از بین برده و بدین ترتیب میزان آلودگی آب افزایش می یابد و اما ثابت نگهداشتن دمای آب، امری مهم تلقی می گردد. از قرار دادن آکواریوم نزدیک در، رادیاتور، نور مستقیم خورشید و فضاهایی با دمای بسیار بالا یا پائین جداً خودداری نمائید.

البته گاهی اوقات تغییر دما می تواند برای ماهی مفید واقع شود. در برخی از گونه های خاص می تواند عامل تخم ریزی باشد. همچنین تأثیر دما روی pH و مصرف اکسیژن تأثیر می گذارد.
دماسنج
واضح است که اندازه گیری دمای آب آکواریوم بسیار حائز اهمیت است زیرا دمای لایه های آب، مبین ثبات دمای آکواریوم هستند. در شرایط خاص اگر مجبور باشیم دمای آب را بالا ببریم، حتی اگر دمای محیط، دچار نوسان شود، دمای آب همچنان پایدار باقی خواهد ماند. برای اندازه گیری دمای آب از دماسنج استفاده می کنیم. انواع دماسنج هایی که برای اندازه گیری دمای آکواریوم مورد استفاده قرار می گیرند عبارتن از: دماسنج جیوه ای، الکلی و دماسنج نواری دیجیتال و اینک دماسنج و ترموستات تمام دیجیتال با نمایشگر دمای آب
برگرفته از سایت ماهیران

ترموستات
بعد از اندازه گیری دمای آب ،کنترل و ثابت نگه داشتن دمای آب که توسط بخاری و سایر متعلقات ایجاد می شود با این دستگاه انجام می شود.
سنسور دقیق و حساس این دستگاه بخوبی شرایط مناسب را برای ماهیان فراهم میکند.
یکی دیگر از مزیت های این دستگاه نمایش همزمان دمای آب و دمای تنظیمی مورد نظر شماست.

یکی دیگر از مزایا این ترموستات اندازه گیری ، نمایش و کنترل دما از 1 تا 99 درجه سانتیگراد است.
سنسور این دستگاه بطول 120 سانتیمتر است و قابلیت مستغرق شدن در آب را داراست.
خزوجی این دستگاه رله 7 آمپر است و می توانید هر وسیله برقی نظیر بخاری ، فن و... را به آن متصل نمایید.

ترمومتر و ترموستات دیجیتال مدل TTA بر اساس تکنولوژی روز میکروکنترلر ها  طراحی شده و عملکردی بسیار دقیق و حساس دارد ضمن آنکه برنامه آن نیز طبق خواسته مصرف کنندگان برای امور مختلف قابل پیاده سازی می باشد.

پارسيان الكتريك: تهيه و توزيع برترين كالاي الكتريكي

طرح و اجرا توسط بیزنا